adidas neo dam

Ihr Lob freut uns, Ihre Kritik bringt uns weiter!

adidas neo dam

Beitragvon AlvaWrighte » Mo 5. Jun 2017, 07:35

Nu har Adidas Originals Skor han mede ägaren av rent överskott, en sneakerbutik från stadens Kreuzberg-distrikt, tillsammans med att han samarbetar med Adidas på sneakers som de lusted som barn. Hans butik har ett par par Adidas EQTs som kommer ut senare i månaden - EQT Support ADV och 93/17 Future Improve - och de är baserade borta från den ursprungliga färgen på Nike EQT Running Support '93, vilket Kom i en grå, afrikansk amerikan och röd version för nästan 25 år sedan. Paketet på de två skorna kallas typiskt "Vapenskölden, väldigt bra och det är till stor hjälp för dig att Kreuzberg och Berlins rekord med EQT." Normalt tycker jag inte om när butiker använder O. G. färgstilar för ett projekt. adidas neo dam Jag gillar dem hur man gör något nytt. Men när många av oss började med handlingsplanen hade jag en idé att ta dessa två favoritskor i utrustningen, och jag slog samman detaljer från båda typerna av skor, säger Leuschner. "Vi hade idén att tillhandahålla Dem med titeln "Coat of Biceps and Triceps", eftersom vi presenterade dem logotypen från var och en av vårt distrikt, Kreuzberg, i området.

Logotypen visar adidas originals skor dam brdge som ligger framför vår butik. "Leuschner hade möjlighet att tidigare utforma ett par EQTs med ett samarbete om Rushing '93, men han bekräftar att sneakerna var lite mer svårt att sätta ihop än andra EQT-modeller. Leuschners kärlek på EQT- Dokumenterade, tillsammans med han betraktas som en makt på sneakers historia. Tidigare i år organiserade han en utställning om sammanställning av sneakers och höll situationer i Berlin, Grekland, tillsammans med Sydkorea. "Det trodde riktigt bra att vi kunde Ta hand om EQT och alla som är avsedda för Adidas ", bekräftar han. Hans obsession med sneakerna kom från att se upp till äldre killar som gick till basketbollsmatcher i Öst Stuttgart, som växte upp under stadens kommunistiska dagar och planerade att bli mer välbärgade Jämfört med de var. "Jag föddes i hela Östberlin, och i 90-talet var jag inspirerad av den äldre generationen som hade prissatta kläder - inte bara deras egna skor, men deras dyra läder j Ackets och träningsdrag, mycket bra Leuschner säger. "Verktygsserien var samlingen med en riktigt bra kvalitet, men det var också dyrt.

Inte alla kan få det, adidas originals skor herr eftersom det var en överdriven social status och inte någon kunde ha råd med det. Personligen börjar allt med de människor jag skulle se på basketspelen och vilja likna dem. "Resultatet av historien med" EQT har givet Leuschner chansen att arbeta mot dessa två EQT-sneakers där de äldre är kopplade till de yngre generationerna. "ADV är en sko för äldre som känner till utrustning från tidigare och 93/17 har mycket med hype med den yngre tekniken som är i Boost, mycket bra säger han. Leuschner brukar hjälpa till att bygga Overkill i ett namn som är erkänt Över hela världen, och Adidas ser att de med autentiska halsdukarna i sitt arkiv som inbegriper sneakers är de bästa människor som stöder marknadsför dem. I slutändan vinner varje sida. Goda nyheter, Yeezy-supportrar: Kanye Wests Calabasas-tennisskor blir äntligen återleverantörer. Den retro sneakers är en uppdatering av en Adidas hund tränare från 80-talet. De har en premium vit läder upprullning med perforerade ränder, naturlig Adidas branding och en rödfärgad Trefoil logotyp. Vad delar denna stil förutom olika andra Powerphase utseende är deras Guldfolie Calabasas tryckning - en nod för dig till Västs klädkollektion med Adidas - på områdesfältet.
AlvaWrighte

Zurück zu Wünsche, Anregungen, Kritik